ביטול עסקה
ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ”א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים שלהלן:
1. בעל פה – בשיחת טלפון עם נציג –0546657827 או בהודעה בעל פה במקום העסק
2. פנייה ביישומון וואטסאפ שמספרו – 0546657827
שעות מענה בשירות לקוחות
ימי א’-ה’
9:00-16:00
3. פנייה באמצעות מייל לכתובת support@iBags.net
4. באמצעות האתר – בטופס הייעודי שבעמוד ביטול עסקה
בהודעת הביטול, אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה/חשבונית ומס’ טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל.
הנחיות להחזרת/החלפת פריט
במידה וברצונך להחליף או להחזיר פריט שרכשת,
אפשר לעשות אצלנו את זה ללא שום בעיה ובקלות!
שליח עד אליך
בעלות של 40₪ עליכם לדבר איתנו קודם ולקבל טופס החזרה להדבקה על המשלוח
החזרה בסניף
גשו ללא עלות לאחד הסניפים שלנו עד 21 יום מקבלת ההזמנה בצירוף החשבונית. עליכם לדבר איתנו קודם ולקבל טופס החזרה להדבקה על המשלוח
דואר ישראל
לכתובת שאנחנו נספק לכם. המשלוח הוא בטיפול שלכם/ן
חשוב לשים לב!
שהמוצר שהזמנתם חוזר באריזתו המקורית עם הפריט בשלמותו. יש לוודא שלא נעשה כל שימוש ושלא נגרם שום פגם/נזק לפריט.
ניתן לקבל את החזר כספי תוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה.
ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית.
אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – כדי להקל עליכם, אנחנו כבר נטפל בזה עבורכם!