מהי הדרך המהירה ביותר לקבל תשובה לשאלה שלך?
ריכזנו כאן שאלות נפוצות ותשובות שיהיו לכם לעזר.

בכל מקרה ניתן ליצור קשר עם קיפלינג אם שאלתך אינה מופיעה ברשימה.

שאלות על החברה

קיפלינג הוקמה ב-1987, מאז צמחה מיצרנית של תרמילי גב איכותיים, מקוריים ומשעשעים המיועדים להרפתקניות היומיום, למותג בינלאומי של תיקי קז’ואל בעלי קסם ומשיכה אופנתיים וייחודיים.

התיק שאנו נושאים הוא אביזר משלים חיוני וחלק בלתי נפרד מהאישיות: הראי לי את תיקך ואומר לך מי את.. טרנדיים, שימושיים וקז’ואל, התיקים של קיפלינג הם חלק מהמהות של להיות אישה כיום, לעמוד בזכות עצמך ולשדר מסר ברור… אבל בעדינות. בין אם את סתם מטיילת ברחובות העיר, נוסעת למקומות רחוקים, יוצאת לבלות או עובדת, את נושאת את ראשך בביטחון ונראית נהדר גם מבלי להיות קורבן אופנה. את יודעת טוב מכולם כיצד לאזן בין מראה מתוחכם ותחושה נוחה. זו הייתה הפילוסופיה של קיפלינג מיומו הראשון של המותג וזו בעצם מהותו.

המשרד הראשי של קיפלינג נמצא בבורנם, בלגיה, לא רחוק מאנטוורפן, עיר הניצבת בחזית האופנה המתקדמת.
קיפלינג שייכת ל-VF Corporation, חברה בינלאומית מובילה בתחום מותגי ההלבשה והאקססוריז, לרבות ג’ינס, טיולים ופעילות שטח, בגדי ספורט ומותגים עכשוויים. המותגים העיקריים של הקבוצה הם Wrangler, Lee, The North Face, Vans, Reef, Eastpak, Jansport, Napapijri, Nautica, John Varvatos, 7 For All Mankind וקיפלינג.

ב-20 השנים האחרונות גדלנו בקצב עצום. כיום, אפשר למצוא את מוצרינו ביותר מ-60 מדינות ברחבי אירופה, ארה”ב, דרום אמריקה, אסיה, המזרח התיכון, אפריקה ואוסטרליה. מעבר לפינה או בקצה העולם, העיקר שתיק של קיפלינג אתך תמיד.

המעצבים שיצרו את המותג חיפשו שם שכל אחד בעולם יכול לבטא – שם ללא משמעות מוזרה או בלתי צפויה בשפה אחרת.

כשאומרים את המילה “קיפלינג” חושבים מיד על קופים. זאת בגלל קמע הקופיף שמשתלשל ממחזיק מפתחות המצורף לכל תיק של קיפלינג. לכל קולקציה קופיף ייחודי משלה הקרוי על שם אחד מעובדי קיפלינג במקום כלשהו בעולם. לכן, הקופים שלנו הפכו לפריט אספנים נחשק.

• קיפלינג מוכרים כ-6,000,000 תיקים מדי שנה.
• זה אומר שמדי דקה נמכרים כ-23 תיקי קיפלינג במקום כלשהו בעולם.
• ליותר מ-40 מיליון בני אדם בעולם יש כיום לפחות תיק קיפלינג אחד.
• בעולם יש יותר תיקי קיפלינג מאשר תושבי בלגיה כולה.

האחריות של קיפלינג מכסה פגמים בחומרים ובעבודה למשך שנתיים ממועד הרכישה. במשך תקופת האחריות יכולים לקוחותינו למסור את התיק שרכשו אצל “משווק קיפלינג מורשה” שאצלו נרכש התיק. יש להציג את חשבונית הקנייה בעת מסירת התיק לתיקון. התיק ישלח למעבדת התיקונים שלנו אצל היבואן. האחריות אינה מכסה נזקים הנובעים מתאונה, שימוש לא נכון במוצר, נזק מכוון למוצר (לרבות נזק שנגרם על-ידי חברות תעופה או חברות הובלה אחרות), בלאי רגיל וגניבה.

קיפלינג מחפשת תמיד עובדים בעלי להט לסגנון החולקים את נקודת המבט של קיפלינג. בדקו כבר עכשיו את המשרות הפנויות שאנו מציעים ושלחו לנו קורות חיים עם מכתב נלווה לכתובת support@iBags.net אנו מבטיחים להשיב בהקדם האפשרי.

המוצר

את מעטפת הבד החיצונית של התיק יש לנקות במטלית לחה במקצת. אין להשתמש בחומרים מלבינים. אין להשרות במים. לתלות לייבוש במקום מוצל. בתיקים המשלבים אריג ובד יש להימנע מהרטבת מקטע העור בעת הניקוי. במקרה של כתם עמוק, יש לנקות את הבד במטלית או מברשת רכה ובעזרת מים וסבון נייטרלי.
ניתן להשתמש בספריי לשימוש אוניברסלי (לדוגמה, Scotchguard, הניתן להשגה ברוב חנויות הנעליים והתיקים) על מנת לשמור על מראה נקי של המוצר.

בוודאי! שלחו לנו הודעה עם קישור למוצר אותו תרצו להזמין וצוות האתר יחזרו אליכם במהרה!

בטח שכן. אנא ציינו זאת בדף ההזמנה ואנו נדאג לעטיפה מוששששש!

באתר אפשר לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי בצורה מאובטחת, עד עשרה תשלומים ללא ריבית כאשר כל תשלום מינימום 100 ₪ .
אפשר גם לשלם באמצעות PAYPAL במידה ויש לכם חשבון PAYPAL.
בנוסף- ניתן לבצע הזמנה טלפונית באמצעות כרטיסי אשראי.

קלללללל. שלחו לנו הודעה דרך טופס יצירת קשר, כולל מספר ושם הזמנה ואנו נשנה עבורכם את הפרטים!

אנו מתחייבים לספק כל מוצר עד 7 ימי עסקים. בכל הזמנה אנו עושים מאמצים לספק את המוצר בזמן המהיר ביותר כדי שלא תצטרכו לחכות.

היכנסו לעמוד המשלוחים שלנו וקראו את כל האפשרויות והעלויות.

בוודאי! האחריות על כל מוצר מצוינת בעמוד המוצר שלו באתר.

כן, ברור. אתר iBags הינו אתר מאובטח , כך שכל הנתונים שתמסרו לנו במהלך הקנייה נשארים חסויים ומאובטחים באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני (SSL) המשמש להצפנת נתונים אונליין.

בקלות. שולחים לנו:

1. קבלה על הרכישה.
2. פרטי לקוח.
3. תמונות של המוצר ושל התקלה / פגם.

מכאן ואילך אנו ננחה אתכם מה הדרך הפשוטה והמהירה ביותר לממש את האחריות, במידה ואתם עומדים בתנאים של האחריות למוצר הנ”ל.

לא בדיוק! ההזמנות נשלחות אל המחסן המרכזי שלנו , נארזות ונשלחות לסניפים. את ההזמנה תוכלו לאסוף עד 5 ימי עסקים מכל סניף. כאשר המוצר מגיע לחנות אנו מתקשרים להודיע! בכל מקרה אל תסעו לסניף לפני שבדקתם שההזמנה שם – פשוט חבל שתגיעו לסניף לשווא.

אנחנו דואגים ליידע אותך כמה שיותר מהר, אנו שולחים הודעה וגם מתקשרים אליך!

עד 5 ימי עסקים, כאשר המוצר מגיע לחנות אנו מתקשרים להודיע! בכל מקרה אל תסעו לסניף לפני שבדקתם שההזמנה שם – פשוט חבל שתגיעו לסניף לשווא.